2007年10月1日 星期一

[香港]吉澳/東平洲

終於去得成local tour
去吉澳平洲$109+$15小費(YMT)
有得食有船座去d未去過既地方平過行街睇戲食飯
唔知點解d人咁like去赤柱淺水灣度玩滑浪
架船途經既地方都好靚好小船又冇狗仔隊
我哋報個團有28X人參加另有其他團
一早8:30係大學站集合有成幾百人好彩馬料水有2pier
單係seven, 美心快餐迫滿晒人




坐咗個幾鐘船未到11:00已到吉澳
個碼頭好靚鄰近深圳(有貨櫃碼頭)
好趕地去咗2個景點都係同一地方 - 天后宮同姻緣樹
睇完食飯有成30每圍10
好好餸有飯有粥半隻鷄蒸紅鮪蒸排骨西蘭花炒肉片銀魚仔蒸吊桶
仲有出名既吉澳墨魚丸(不外如是)只係鯪魚球加墨魚粒
食唔到墨魚味鯪魚味蓋過晒
吉澳d物價冇我想像既貴價錢好合理可能近深圳
維他蒸餾水大支$5, 青島啤1$10
迷你砵仔糕糯米滋$10/6

東平洲碼頭指示牌




d貝殼好多好靚, 但唔俾拾, 漁護署會有便衣係碼頭捉你

食飽後上船去東平洲未落船已經見好多人係個島度
camp, 潛水浮潛攝影愛好人士
3批人悠遊組係碼頭附近座去到更樓石返碼頭(1.5hrs);
同攞苦嚟辛不走回頭路(2hrs)
d石好得意好扁石灘d貝殼我細時見過
仲有而家d沙灘好小見既珊瑚石
經過幾間望海村屋再過沙灘到更樓石
再去龍落水(龍麟咀), 團友跟領隊返碼頭
但我同Honey唔甘心見隨後既馬鞍山旅行團有得行前去
斬頸洲我哋跟埋去睇再折返碼頭
d團友座晒係度食豆腐花, XX...
記得有線蘇絲黃介紹話呢度d豆腐花好好味
oh no...連最基本既條件都冇d都唔滑(涷食多$1)
再叫涼粉冰$12, 好好味正過豆腐花
3:15開船, 2小時既船程好倦好嗅
冷氣倉俾人霸晒瞓吓熱醒瞓吓又熱醒
個身真係好嗅落船去火車站換過件衫

沒有留言:

張貼留言