2007年11月11日 星期日

[香港]石澳

Honey接我放工後上102往筲箕灣






































唔再食"安利"魚蛋粉(太鹹), 係"呂仔記"食車仔麵魚肉翅燒賣


款式選擇小, 但好好味, 仲食埋南瓜西米露
好正, 真係估唔到, 本身叫一碗二份試吓
Honey食到第一啖, 好食到叫我叫多碗, 唔肯share

之後見有小巴去石澳($10)就上咗車(本身諗住搭巴士)
去石澳係因為上個Sunday, 無線播"喜劇之王"
Honey問我有冇去過石澳, 我答佢老斗帶過我去放風箏
仲被救生員開咪要人收風箏(士多可以賣, 買咗又唔俾放)
問我有冇去後灘, 呢套係後灘攞景
我就諗, 即係"嫁個有$人"都係度拍
一落車, 已經係"嫁個有錢人"既景


入村見到周星星同張柏芝教做戲棵樹
beach好靚經過酒吧見到有人拍婚紗相


d浪好大好澎湃, 過咗橋後係大頭洲, 有好多情侶係度談心


發現有舊石好似隻沙皮狗咁瞓咗係度

石澳d house好靚, 好colourful



最後去正灘度買咗支合桃latte($5), 好好飲
回程搭Bus($6.50)同小巴一樣咁快

沒有留言:

張貼留言