2008年2月28日 星期四

[寵物]小豆釘就嚟生日





尋晚發咗個夢
我豆釘仔(細佬)拎咗去寵物店配種
返屋企既只係豆釘個仔
我問Gil, 豆釘配完種你同佢返屋企未
我唔想要佢個仔, 我要豆釘, 之後我就喊
而家諗返起個夢, 我仲好傷感
今個禮拜六(1/3)豆釘釘嚟我屋企8年, 亦係佢10歲生日
每年生日我哋都會買d义燒俾佢撈飯食
佢既強項-請請, 叩門, 企(座), 手手, give me five
開車門自己跳上車, 扮拐等你抱佢上樓梯
發d怪聲整走win win細佬食埋佢個份
最終意沖涼等人讚佢靚 , 食火龍果, 香腸, 榴槤…
唔終意吠, 除咗佢位表哥, 見到佢一定吠
家陣年紀大, 又懶到唔願郁
豆釘除咗係我哋家庭成員, 帶咗好多歡樂同話題俾我哋
亦係我Daddy Mommy既伴

沒有留言:

張貼留言