2010年6月1日 星期二

[深圳]東部華僑城(大峽谷)

日期 : 2010年5月31日
團費 :  HK$138(包沙田上車粉嶺落車, 小費, 保險, 入場費only大峽谷, 午, 晚兩餐)
這是小妹的員工優惠價
今早5:20起身, 西鐵去天水圍, 等齊同事去沙田
太早, 去Olivers 食早餐 HK$29 唔平(唔知邊度有野食)


8:00到源禾路小巴站旁等點名上旅遊車
分3架車經沙頭角過關去東部華僑城
點解得6個人....有一位唔like同人影相 (Bonnie, 英, 琴, 玉, 我, 琼)
怕今日落雨, 著涼鞋, 嘻嘻..幾好天(多雲, 唔曬唔熱, 下午落咗一陣雨)
跟大隊搭索道上雲中谷, 又係好大霧
登峰造極又一頭霧水....
因十個人一圍枱食飯, 座我後排有三位, 我問其中一個你細唔細食, 咁一就一圍
佢哋三位算年青, 成團都係師奶, 玩咗一個機動遊戲至嚟食飯
Martin就排排吓到12:00返嚟食飯, 唔似我哋班師奶係度等開飯
都話唔影相
成間中心幾千人得我哋7位報到名, 不知幾多人眼紅我哋
男的叫Thomas係我哋中心經理
就係呢三位, 左邊位叫Martin, 下晏帶俾我哋無限歡笑

飯後搭覽車落返去大峽谷區, 睇4D, 之後玩叢林穿梭2人1架
等人影孔雀開屏等晒d時間後又去排玩太空迷航
呢個game, 又焗又熱冇空調, 4個人係類似太空船艙內, 安全扣好頂住, 有d冇重feel, 對手舉唔起, 係度睇電視....
行去睇咗一陣咆哮山洪去睇水母
去大街食芒果涼粉RMB18, 玉 & Bonnie係度休息
上次嚟好恨玩既峽灣漂流, 今次帶備毛巾, 衫, 但見到黃河咁既水又唔敢玩

係星巴克見到同枱食飯其中兩位同事, Martin去玩機動遊戲
又勁多蚊
見颶風營救有機俾RMB1/15秒射水...又唔知做乜
我同琴係咆哮山洪座兼等火車
打算座園內車周圍睇吓....oh...要每人收RMB20/位
其間小娟同琼玩颶風營救冇買雨衣一身濕透(水照頭淋), 去換衫
我同琴, 英3個去等座車車時見到Martin, 英知道Martin有買雨衣叫佢一陣玩颶風營救
哎呀, 原來等座車車睇3D(上次話好流個個)
之後Martin一個人包場玩颶風營救, 傻更更咁連雨衣帽都帶唔砌
小娟同英用RMB1/15秒水槍射Martin, 反抗時已到水照頭淋地區(超狼狽)
真係好無奈, 好彩佢唔帶眼鏡玩兼知道水好Dirty唔會睜開雙眼, 唔知邊個害佢
等埋Martin(個頭滴晒水)一齊去上旅遊巴
英 : 我見到已經叫唔好, 我係天使....
離開時又一人一串串燒
去鹽田食晚飯, 飯後又講Martin d好笑野, 笑到肚痛
冇清蒸紅雞有紅鮪
一人一舊龍蝦
9:30前返到屋企, 我笑到聲沙

沒有留言:

張貼留言